joi, 19 mai 2011

Bronsolita

Ieri am fost la doctor. Florina are inimioara in parametrii buni, insa la ecografie a iesit ca are o bronsolita. Ieri nu au gasit toate medicamentele, dar azi am reusit sa le iau de la farmacie. Intalnirea de ieri m-a emotionat. Mult de tot.....Florina e o fetita superba, micuta, un pic trista...Am tinut-o in brate si am fost bucuroasa ca am cunoscut-o, dupa o luna si jumatate de discutii despre ea. Mi-a placut ca am reusit sa ii atrag atentia in timpul consultatiilor si am reusit sa o linistesc si sa  stea la ecografie.

Are secretii nazale(de la intubaj), are semne de la ECMO, operatia este cicatrizata, insa semnele inca exista vizibil. Are tratament medicamentos atat cel dat din spital, cat si cel dat de catre doctorul la care am fost ieri. Sper ca bronsolita sa treaca prin tratament si sa nu necesite spitalizare.


Am reusit multe cu ajutorul vostru. Rodica multumim din suflet pentru suport. Alina, Karina, fetele care au fost la ele in Munchen, multumim! Multumim din inima ca am fost ajutate cu biletele de avion!!!!

Povestea insa nu se termina aici. Florina trebuie sa vina lunar la Bucuresti. Din trei in trei luni tot la Bucuresti, pentru o monitorizare atenta a inimioarei. Din 6 in 6 luni la Munchen pentru consult post operator si monitorizare in vederea urmatoarei interventii. Trebuie schimbata valva la 5 ani de viata. Aceasta este previziunea la acest moment. Din nou zboruri, din nou investigatii, din nou cazari.

Consulturile medicale costa in jur de 150 de euro. Daca se mai adauga si RMN- 500 de euro. La care se adauga biletele de avion- 400 de euro.

Situatia este cu atat mai grea pentru ca familia mai are 4 copii, locuiesc intr-o casa nefinalizata, in doua camere, din care una numai pentru minunea de Florina. Ieri vorbeam cu Iulia si imi spunea ca nu poate folosi batista bebelusului pentru ca are apiratorul defect. Nu o poate cantari pentru ca nu are cantar...sunt atatea lipsuri....of.


Stiu insa ca se vor rezolva. Incet -incet le vom rezolva pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu