sâmbătă, 14 mai 2011

Acasa...........

Marti voi discuta cu Iulia si nevoile lor imediate in materie de medicamentatie, costurile acestora. De asemenea va voi tine la curent cu banii stransi pentru plata biletelor si cand va fi nevoie sa plece din nou la control.

Din ce discutam cu Iulia, vroia sa mearga la Tg Mures la consult.

Astept si actele medicale de la iesirea din spital, voi scrie recomandarile si concluziile.
Din ce am discutat cu ea, Florina are nevoie de inca doua interventii chirurgicale.

Mi-a mai promis o poza cu Florina. O poza extrem de trista...o poza care a imortalizat-o si care o va marca tot restul vietii. Timp de 3 saptamani a trait cu acea poza in care Florina nu misca, era hranita prin aparate, respira prin aparate, iar ea nu isi recunostea copilul. Sunt amintiri dureroase, poate cele mai dureroase stari pe care le poate trai o mamica- sa isi vada copilul zbatandu se pentru a supravietui. Imi doresc ca Iulia sa aiba parte de consiliere psihologica pentru a fi functionala si prezenta pentru copii ei, pentru Florina.


Florina are nevoie de noi....Prin faptul ca a revenit acasa, nu inseamna ca problemele s-au rezolvat. Afectiunile acestea nu te lasa sa dormi linistita. O stiu si eu, trebuie sa fii tot timpul in alerta. Viata ti se schimba. Totul graviteaza in jurul copilului si pentru a-i fi lui bine.
Florina trebuie monitorizata. Florina trebuie consultata.Aparatul pe care l-au primit masoara timpul de coagulare si in functie de acesta, se vor doza medicamentele.
Minunea de copil trebuie sa treaca din nou, prin interventii chirurgicale. Iulia trebuie sa mearga din nou la Centrul de Cardiologie din Munchen, acolo unde a stat 4 luni.

Nu am primit inca extrasul de cont(tatal Florinei a fost la banca, insa nu a aajuns la scoala din sat pentru a mi-l trimite).

Se stransesera 110 euro si 440 ron pana joi, ora 11. voi face confirmari luni si o voi ruga pe Iulia sa faca un abonament de internet banking pentru a ne fi mai usor.

Ma bucur ca am avut si am ocazia sa le fiu alaturi.

Va multumesc voua pentru sustinerea voastra...fara de care nu am fi reusit atatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu